Green Fodder Seed For Dairy Farmer

Register

isabgol

Well-Known Member
Hi Everyone

HAPPY DIWALI!!

We are supplying Green Fodder seed like Oats seed, Lucerne Seed, Maize Seed, Rajka Bajra seed, Barely Seed,Fenugreek seed, Sorghum and many more seed Multicut seed available....

Kindly contact us to get your Green fodder seed at competitive rate..

isabgol

Well-Known Member
Green Fodder Seed

We are also supplying Seed for Hydroponics system..

For more information please feel free to write or call us.

isabgol

Well-Known Member
Green Fodder Seed

Oats seed, Lucerne Seed, Maize Seed, Rajka Bajra seed, Barely Seed,Fenugreek seed, Sorghum and many more seed Multicut seed available....

isabgol

Well-Known Member
Green Fodder Seed

Hi Everyone

HAPPY DIWALI!!

We are supplying Green Fodder seed like Oats seed, Lucerne Seed, Maize Seed, Rajka Bajra seed, Barely Seed,Fenugreek seed, Sorghum and many more seed Multicut seed available....

showvik

New Member
Green fodder seed

Hi Everyone

HAPPY DIWALI!!

Hi,

could you please send me detailed information like cost of oat and maize seed per quintel, and also please inform me how are you going to deliver it to me, I am located at west bengal.

isabgol

Well-Known Member
Green Fodder Seed

Thank you sir For your Post...

You are requested to send your detail requirement on jaimin_sve@hotmail or call us on M:09924290884.

isabgol

Well-Known Member
Green Fodder Seed

Hi Everyone

HAPPY DIWALI!!